The Situation Room - Talk about the games or anything! - Page 256
Page 256 of 656 FirstFirst ... 156206246254255256257258266306356 ... LastLast
Results 3,826 to 3,840 of 9829

Thread: The Situation Room - Talk about the games or anything!

  1. #3826
    Elite Sniper FinalArcadia's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    Female
    Location
    Frelia
    Posts
    2,797
    Blog Entries
    55

    Follow FinalArcadia on Tumblr Visit FinalArcadia's Youtube Channel

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    Quote Originally Posted by Russia* View Post
    I had the same problem with Russia. ;_; I originally gave him a 2x deathproof because I wouldn't be able to write his death scene.
    I would probably get all misty-eyed if I had to write III's death scene.

  2. #3827
    dunno y u gotta pain 2nyt Zima's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    Female
    Location
    Kansas
    Posts
    3,725
    Blog Entries
    124

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    I'm so excited for the Hetalia mafia. I wonder which country is gonna be lynched first.

  3. #3828

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    Quote Originally Posted by Russia. View Post
    I'm so excited for the Hetalia mafia. I wonder which country is gonna be lynched first.
    My bet's on Italy.

    I got a letter... The name on the envelope said... Mary... my wife's name.

  4. #3829

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    Quote Originally Posted by NfiNity View Post
    Quote Originally Posted by Russia. View Post
    I'm so excited for the Hetalia mafia. I wonder which country is gonna be lynched first.
    My bet's on Italy.
    What!? Not Italy!

  5. #3830
    追放されたバカ
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    Female
    Posts
    331
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    If it's Russia, I will be so damn pissed and probably modkill everyone on the RussiaWagon.

    Da, well...

    please be france please be france please be france

    Quote Originally Posted by Russia. View Post
    ...
    @Russia.;
    Last edited by Akuraito; 9th July 2012 at 12:51 AM.

  6. #3831
    dunno y u gotta pain 2nyt Zima's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    Female
    Location
    Kansas
    Posts
    3,725
    Blog Entries
    124

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    If No Lynch plays, make him France.

  7. #3832
    Elite Sniper FinalArcadia's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    Female
    Location
    Frelia
    Posts
    2,797
    Blog Entries
    55

    Follow FinalArcadia on Tumblr Visit FinalArcadia's Youtube Channel

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    What's with all this against France? :D

    I really hope I'm one of my favorites. And I really hope that I don't help kill my favorites. XD

  8. #3833
    dunno y u gotta pain 2nyt Zima's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    Female
    Location
    Kansas
    Posts
    3,725
    Blog Entries
    124

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    As long as I'm not France, I'm happy. Russia would be AWESOME, but I'm not gonna expect to be him.

  9. #3834
    Elite Sniper FinalArcadia's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    Female
    Location
    Frelia
    Posts
    2,797
    Blog Entries
    55

    Follow FinalArcadia on Tumblr Visit FinalArcadia's Youtube Channel

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    Tony the alien would be an interesting character to be, if he's there.

  10. #3835
    追放されたバカ
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    Female
    Posts
    331
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    I included all of the Russia-related people. xD Belarus, Ukraine, and Russia.

    I don't know. xD I like most of the people on the show, but France is a little odd. o_o;
    ~


    ...

    ..........

    ^^;

    Quote Originally Posted by Russia. View Post
    ...
    @Russia.;
    Last edited by Akuraito; 9th July 2012 at 12:52 AM.

  11. #3836
    Elite Sniper FinalArcadia's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    Female
    Location
    Frelia
    Posts
    2,797
    Blog Entries
    55

    Follow FinalArcadia on Tumblr Visit FinalArcadia's Youtube Channel

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    @Russia*

    Does that also include the Baltic States and Poland? XD

  12. #3837
    dunno y u gotta pain 2nyt Zima's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Gender
    Female
    Location
    Kansas
    Posts
    3,725
    Blog Entries
    124

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    The Baltics are probably masons if they're in there.

  13. #3838
    Elite Sniper FinalArcadia's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Gender
    Female
    Location
    Frelia
    Posts
    2,797
    Blog Entries
    55

    Follow FinalArcadia on Tumblr Visit FinalArcadia's Youtube Channel

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    Yeah, that would definitely make sense.

  14. #3839

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    I WANT POLAND.

    I got a letter... The name on the envelope said... Mary... my wife's name.

  15. #3840
    追放されたバカ
    Join Date
    Apr 2012
    Gender
    Female
    Posts
    331
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Situation Room - Talk about the games or anything!

    Quote Originally Posted by NfiNity View Post
    I WANT POLAND.
    I HAVEN'T EVEN SEEN AN EPISODE WITH HIM IN IT, ASIDE FROM EPISODE ONE. ;_;

    Quote Originally Posted by Russia. View Post
    ...
    @Russia.;
    Last edited by Akuraito; 9th July 2012 at 12:52 AM.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •