The Unofficial URPG Quote Compilation - Page 15

Page 15 of 57 FirstFirst ... 5131415161725 ... LastLast
Results 211 to 225 of 854
Like Tree726Likes

Thread: The Unofficial URPG Quote Compilation

  1. #211
    URPG Moderator Ataro's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    Male
    Location
    Singapore
    Posts
    4,557

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    iamnotyou11 (8:32:31 PM): desalination plant
    iamnotyou11 (8:32:33 PM): fml
    iamnotyou11 (8:32:35 PM): I was looking for a tree
    iamnotyou11 (8:32:35 PM): -.-

    LOL
    // urpg moderator // my urpg stats // the ultra dex //

  2. #212
    Registered User derian's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Gender
    Male
    Posts
    976
    Blog Entries
    2

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    alaskapigeon1 1:16 pm
    when i die a slow painful death from an alcohol/sex related incident
    name something after me
    derianurpg 1:16 pm
    I don't think i'll have any kids before next week
    Challenge the Snowpoint Gym and get iced!

  3. #213
    The Hyacinth Girl Alaskapigeon's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    Female
    Location
    Santa Barbara, California
    Posts
    2,730

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    alaskapigeon1 8:01 pm
    unforgivable yet satisfying
    wiseguyd@gmail.com 8:01 pm
    Yeah
    Like rape
    I speak four languages, help me practice please
    Hablas conmigo en español, por favor
    Vous parlez avec moi en français, s'il vous plaît
    我正在学中文

  4. #214
    Dance in the ashes Dragoness's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Gender
    Female
    Location
    is
    Posts
    272
    Blog Entries
    1

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    *clears throat*

    Here is a quote section from Noble's/my wedding (officiated by Nemo):

    maverickkaiser 1:06 am
    Ace is the bestman
    Scrouge of Nemo 1:06 am
    Okay
    DO YOU, MAVERICKKAISER

    Dragonspokemon 1:06 am
    My Arcanine will serve as best girl

    Scrouge of Nemo 1:07 am
    SWEAR TO TAKE THIS DRAGON AS YOUR GRADEFULLY WEDDED WIFE
    AND LOVE HER AS YOU WOULD A LUVDISC WHO HAS ATTRACTED YOU
    AND LIVE WITH HER EVEN IF HER LIFESPAN IS AS LONG AS A BLASTOISE'S
    OR A TORKOAL'S
    Scrouge of Nemo 1:08 am
    AND KEEP THE LOVE STRONG LIKE THE CURRENTS OF PIKACHU'S THUNDERBOLT?

    maverickkaiser 1:08 am
    I do

    Scrouge of Nemo 1:08 am
    AND YOU, DRAGONESS.
    DO YOU SWEAR TO TAKE THIS NOBLE DUDE
    AS YOUR HUSBAND
    AND FEED HIM, EVEN IF HE EATS LIKE A SNORLAX
    AND DROOLS LIKE A PSYDUCK
    AND STAND BY HIM, EVEN IF HE OCCASIONALLY EMITS UNFORTUNATE BODILY EXCRETIONS SIMILAR TO THAT OF A KOFFING
    ?

    Dragonspokemon 1:09 am
    I do

    Scrouge of Nemo 1:09 am
    Then I, the Head Grader, by the powers vested in me by Galleon
    NOW PRONOUNCE YOU MAN AND WIFE
    *throws confetti*
    Scrouge of Nemo 1:10 am
    I think I skipped steps. And where's the shotgun? AH WELL IT WORKS.

    maverickkaiser 1:10 am
    lol

    WinterVines 1:10 am
    lol i want your speech at my wedding

    Dragonspokemon 1:10 am
    xD *blows kisses*
    THANK YOU NEMO!
    Faith
    ...
    Siggie by Dragoness, aka me | Married 2 Noble One

  5. #215
    URPG Moderator Monbrey's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    Male
    Location
    Australia
    Posts
    5,354
    Trophies

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    alaskapigeon1 (2:13:30 PM): most likely hes wondering why i would bring a sandslash to his dojo
    alaskapigeon1 (2:14:11 PM): 'There must be some reasoning behind this!'
    alaskapigeon1 (2:14:13 PM): theres not
    alaskapigeon1 (2:14:21 PM): thats the only weapon i have
    alaskapigeon1 (2:14:23 PM): confusion
    alaskapigeon1 (2:14:27 PM): im like....
    alaskapigeon1 (2:14:29 PM): a shitty zubat
    alaskapigeon1 (2:14:41 PM): just confuse ray the fuck out of everything
    alaskapigeon1 (2:14:45 PM): and then leech life
    alaskapigeon1 (2:14:51 PM): and maybe i win sometimes

  6. #216
    a Pidge's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    Male
    Location
    babby's first
    Posts
    3,922
    Trophies
    Blog Entries
    3

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    Quote Originally Posted by Dragoness View Post
    *clears throat*

    Here is a quote section from Noble's/my wedding (officiated by Nemo):

    I'm so happy for you guys!

  7. #217
    The People's Champion Roulette's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Gender
    Male
    Location
    Holland, 1945
    Posts
    3,376

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    (tyalbro19@yahoo.com) I am unsure if you are all of the same insanity of me
    (matt5skip) I'm screwed up in the head
    (matt5skip) so you're good
    Roulette Dares 11:24 pm
    i give people pictures of aroused bats
    i think youre ok

  8. #218
    Du Edoc'sil Ash K.'s Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    Male
    Location
    Pallet Town, Kanto
    Posts
    2,854

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    [23:13] [Dojo Sensei's Tea Room]: (matt5skip) I bananaxed Magik
    [23:13] [Dojo Sensei's Tea Room]: (matt5skip) so worth it
    [23:14] [Dojo Sensei's Tea Room]: (roulette16dares) ill go buy the soothe bell now
    [23:14] [Dojo Sensei's Tea Room]: (roulette16dares) and a dawn stone while im at it
    [23:14] mewalcadiesmew: Why HiPS?
    [23:14] [Dojo Sensei's Tea Room]: (matt5skip) because he claimed that Blaziken was better than Apey
    [23:14] [Dojo Sensei's Tea Room]: (roulette16dares) shiny stone*
    [23:14] [Dojo Sensei's Tea Room]: (matt5skip) and lying is not allowed on the forums
    In a relationship with KnittyDragon, been together over a year <3
    URPG Senior Referee, Approver, Chief (BW) Judge, Elite Four Member, Fortree City Gym Leader, Celestic Town Division Head, Kumquat Island Gym Leader
    AIM MewAlcadiesMew; PWN/PXR Ash K.
    Stats
    Wishlist
    [18:13] alaskapigeon1: and you have OCD that rivals monk's
    "When you can have anything you want by uttering a few words, the goal matters not, only the journey to it." -Rhunön the Elf (Eldest: Inheritance Book 2)

  9. #219
    The Hyacinth Girl Alaskapigeon's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    Female
    Location
    Santa Barbara, California
    Posts
    2,730

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    No clue if other people think this is funny, but I lmao'd.

    lol wut 8:13 am
    yes
    alaskapigeon1 8:13 am
    and then saying kill whitey in a couple ffas
    lol wut 8:13 am
    i still mean that
    kill whitey
    alaskapigeon1 8:14 am
    lol
    lol wut 8:14 am
    killing whitey would solve 90% of the world's problems
    alaskapigeon1 8:14 am
    its funny because i am incredibly white!


    lol wut 8:14 am
    !

    alaskapigeon1 8:14 am
    like
    alaskapigeon1 8:14 am
    hybrid of a polar bear and elton john white
    lol wut 8:14 am
    polar bears are sex
    good on you
    I speak four languages, help me practice please
    Hablas conmigo en español, por favor
    Vous parlez avec moi en français, s'il vous plaît
    我正在学中文

  10. #220
    Moderator AceTrainer14's Avatar Forum Head
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    Male
    Location
    Auckland, New Zealand
    Posts
    3,803
    Trophies
    Blog Entries
    5

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    The Winter Gifting Station seems to lead to interesting discussions

    [09:51] niteethan: The Winter Gifting Station is in a few weeks
    [09:51] Abigail Stewart: wats that
    [09:51] Abigail Stewart: ive heard of it
    [09:51] niteethan: A Winter Gifting Station, funnily enough

    [09:52] JesseJKJesse: But dont gift me fucking temes
    [09:52] JesseJKJesse: XD
    [09:52] JesseJKJesse: items*
    [09:52] niteethan: They are like yams
    [09:52] niteethan: Except URPG style
    [09:52] wintervines: teme is a jap word for hand slave, roughly
    [09:52] alaskapigeon1: lol
    [09:52] alaskapigeon1: ummmm
    [09:52] niteethan: That's what Alaska is
    [09:52] alaskapigeon1: xD
    [09:52] niteethan: A rough hand slave

    I only posgted this so Alaska won't feel guilty about double posting :D

    ^^^^ The GalacticVerse Bibliography (Thanks to Blazaking for Banner) ^^^^

  11. #221
    追放されたバカ
    Join Date
    Apr 2010
    Gender
    Male
    Location
    Black City
    Posts
    1,764

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    Ehh people were being dumb.
    Wintervines 4:28 pm
    lol...
    Alex Seddon 4:28 pm
    I'll just take it from you
    Noble One 4:28 pm
    Dont pull a Millie
    Alex Seddon 4:29 pm
    Making up for years of black guys taking stuff off white guys
    Jesse(Rustburo) 4:29 pm
    wut is a millie
    Wintervines 4:29 pm
    dont be an ace
    Alex Seddon 4:29 pm
    DONT DO A KAIOO
    Wintervines 4:29 pm
    lol dodo
    Noble One 4:29 pm
    ^
    Win

    Cause we laugh at your pain Kaioo:3

  12. #222
    I'm back <3 Coasting Wingull's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Gender
    Male
    Location
    Pastoria City
    Posts
    1,065

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    [21:27] wingullcoasting: Buzzer fuck yo mom
    [21:27] wingullcoasting: <3
    [21:27] herbalb582: Also you contracted aids
    [21:27] Catsmoonstone320: Do either of you have an off switch or maybe a paralyze button
    [21:27] WinterVines: he has a mum
    [21:27] WinterVines: not a mom
    [21:27] wingullcoasting: Thats homo
    [21:27] herbalb582: ^
    [21:27] alaskapigeon1: xD


    Love you Buzzzer.

    [21:40] WinterVines: buzz why are you still here lol
    [21:41] wingullcoasting: Cause hes drunk
    [21:41] derianurpg: lol
    [21:41] WinterVines: you need to sleep
    [21:41] herbalb582: I'm not drunk I can't still type
    [21:41] herbalb582: and see
    [21:41] derianurpg: can*
    [21:41] wingullcoasting: Ahaha
    [21:41] WinterVines: lol
    [21:41] herbalb582: XD
    [21:41] herbalb582: DAMN
    [21:41] thedinobot: lold
    [21:41] Catsmoonstone320: Right of course
    Last edited by Coasting Wingull; 26th November 2010 at 12:43 AM.
    Pokemon LeafGreen Nuzlocke: Viridian City


  13. #223
    The Hyacinth Girl Alaskapigeon's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    Female
    Location
    Santa Barbara, California
    Posts
    2,730

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    Was this too mean? Abigail is millie, btw.


    MaverickKaiser@yahoo.com 2:53 pm
    Yeah cause thats my cell exactly
    While you do that imma go eat.
    Abigail Stewart 2:55 pm
    cant I give you mine?
    alaskapigeon1 2:55 pm
    and im going to coincidentally leave at the same time
    MaverickKaiser@yahoo.com 2:55 pm
    Ummm I guess
    Lol why alaska?
    alaskapigeon1 2:56 pm
    >>
    shes not supposed ot know
    remember?
    Abigail Stewart 2:56 pm
    wat
    ur doing something
    alaskapigeon1 2:56 pm
    not really
    MaverickKaiser@yahoo.com 2:56 pm
    ?
    Abigail Stewart 2:56 pm
    so you can tell me?
    MaverickKaiser@yahoo.com 2:56 pm
    Even im confused here
    alaskapigeon1 2:56 pm
    dude its nothing
    we have to go take care of a thing
    Abigail Stewart 2:57 pm
    she said I'm not aloud to know
    alaskapigeon1 2:57 pm
    *allowed, sweetie
    keep your grammar up
    Abigail Stewart 2:57 pm
    w/e
    alaskapigeon1 2:57 pm
    and if we dont go now
    we never will
    alaskapigeon1 2:57 pm
    theres not a lot of time left.....
    MaverickKaiser@yahoo.com 2:57 pm
    Lol go where?
    alaskapigeon1 2:57 pm
    fuck, dude, you know where
    its gonna get out soon
    and then theres no chance, man
    were royally fucked
    we have to go right fucking now
    MaverickKaiser@yahoo.com 2:58 pm
    The invasion?
    alaskapigeon1 2:58 pm
    fuck dude dont talk about it
    Abigail Stewart 2:58 pm
    wat xD
    alaskapigeon1 2:58 pm
    she could be one of them
    Abigail Stewart 2:59 pm
    one of what?
    alaskapigeon1 2:59 pm
    for fucks sake, think with your head
    Abigail Stewart 2:59 pm
    URPG?
    MaverickKaiser@yahoo.com 2:59 pm
    Xd
    alaskapigeon1 2:59 pm
    sure, millie
    Abigail Stewart 2:59 pm
    Cos if it is I dont do it anymore?
    alaskapigeon1 2:59 pm
    its just URPG
    Abigail Stewart 2:59 pm
    tell me love
    pleaasse
    alaskapigeon1 2:59 pm
    millie, you cant know
    if we told you wed have to kill you
    MaverickKaiser@yahoo.com 2:59 pm
    Lol
    Abigail Stewart 2:59 pm
    kill me later
    now tell me please love !!!!
    alaskapigeon1 3:00 pm
    no im dead serious
    we cant talk about this
    we will literally have to kill you
    no one can no
    outside of a select few
    Abigail Stewart 3:00 pm
    wat just you and mav
    alaskapigeon1 3:00 pm
    now im fucking serious maverick
    no theres more
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:00 pm
    Lol millies ok
    alaskapigeon1 3:00 pm
    you wont know all of them
    dude shes not man shes not
    we dont know anything about her
    Abigail Stewart 3:01 pm
    please tell me love
    alaskapigeon1 3:01 pm
    fuck man
    fuck man its gonna get out
    we gotta fucking go
    theres no fucking way
    You are about to be rate limited. Please wait a few seconds before sending, to avoid being rate limited 3:01 pm
    Abigail Stewart 3:01 pm
    What is gonna get out
    ?
    Abigail Stewart 3:01 pm
    tell me this is like a bombs gonna go
    alaskapigeon1 3:01 pm
    dude theres not much time
    okay millie
    all i can tell you
    is in three days time
    do you have a basement?
    Abigail Stewart 3:01 pm
    not really love
    alaskapigeon1 3:02 pm
    do you have anywehre thats sheltered?
    Abigail Stewart 3:02 pm
    how about a pantry?
    um attic or w/e
    alaskapigeon1 3:02 pm
    okay
    Abigail Stewart 3:02 pm
    my shed xD
    alaskapigeon1 3:02 pm
    heres what you do
    shed or attic works
    in three days
    at about lets see
    i dont know what itd be UK time
    ummm
    east coast time
    at 11 pm
    Abigail Stewart 3:02 pm
    uh huh
    alaskapigeon1 3:02 pm
    be in that safe place
    and with you
    you need to take enough water to last you like a week
    some food
    blankets
    maybe a weapon
    You have been rate limited. Please wait several seconds before sending another message. 3:03 pm
    Abigail Stewart 3:03 pm
    why you gonna invade us xD
    You are no longer rate limited, and you may now send messages. 3:03 pm
    alaskapigeon1 3:03 pm
    not us
    and also
    Abigail Stewart 3:03 pm
    somebody is?
    alaskapigeon1 3:03 pm
    youre gonna need ass loads of sugar
    Abigail Stewart 3:04 pm
    why
    alaskapigeon1 3:04 pm
    i cant tell you
    but its important
    Abigail Stewart 3:04 pm
    are people coming to bomb me
    xD
    alaskapigeon1 3:04 pm
    sugar and onions
    dude im serious
    we cant tell you
    all i can say
    is were not who we say we are
    but we care aboutyou millie
    Abigail Stewart 3:05 pm
    ok
    ?
    alaskapigeon1 3:05 pm
    just write down those instructions
    youre gonna need to be in hiding for about a week
    alaskapigeon1 3:05 pm
    so make sure you have enough supplies
    Abigail Stewart 3:05 pm
    what if I need to go toilet
    or have a shower
    alaskapigeon1 3:05 pm
    youll need a bucket or something
    Abigail Stewart 3:05 pm
    or need my makeup xD
    alaskapigeon1 3:06 pm
    bring what you need with you
    but for the love of god
    no matter how you feel
    Abigail Stewart 3:06 pm
    My bf xD
    alaskapigeon1 3:06 pm
    or what you hear
    do not come out
    take him with you if you need
    but he might be one of them
    now maverick
    Abigail Stewart 3:06 pm
    but I got school exams xD
    alaskapigeon1 3:06 pm
    lets get the fuck out of here
    You are about to be rate limited. Please wait a few seconds before sending, to avoid being rate limited 3:06 pm
    alaskapigeon1 3:06 pm
    weve wasted enough time
    and sweetie, there wont be school exams after this
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:06 pm
    ?
    alaskapigeon1 3:06 pm
    MAVERICK FOR FUCKS SAKE
    WE HAVE TO GO
    Abigail Stewart 3:06 pm
    yeah
    no exams
    alaskapigeon1 3:06 pm
    SHELL BE FINE IF SHE FOLLOWS THE ADVCIE
    Abigail Stewart 3:06 pm
    wait NO EXAMS!
    I wanna be a GP and Dietitian
    xD
    Imma need to pass them GSCE's for college
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:07 pm
    Shit Alaska is my camero ready?
    Abigail Stewart 3:07 pm
    xD
    alaskapigeon1 3:07 pm
    just take my advice millie
    yeah dude
    alaskapigeon1 3:07 pm
    its all set
    Abigail Stewart 3:07 pm
    camero?
    alaskapigeon1 3:07 pm
    weve got everything loaded up
    but we have to fucking go man
    its almost time
    you got your RPG?
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:08 pm
    Alright
    Yeah and my M16
    Abigail Stewart 3:08 pm
    wait so people are cuming here
    alaskapigeon1 3:08 pm
    aight thats good
    not people exactly
    dont open any doors
    Abigail Stewart 3:08 pm
    aliens
    alaskapigeon1 3:08 pm
    and whatever you fucking do
    haha no
    i wish
    DONT TRUST ANYONE UNTIL THE WEEK IS UP
    Abigail Stewart 3:09 pm
    aww I want to give um some brew xD
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:09 pm
    Ok
    alaskapigeon1 3:09 pm
    its not a joke millie
    weve gotta go now
    will you be okay?
    Abigail Stewart 3:09 pm
    wait I need a tampon
    alaskapigeon1 3:09 pm
    bring that then
    Abigail Stewart 3:09 pm
    next weeks will be my you know
    Abigail Stewart 3:09 pm
    xD
    alaskapigeon1 3:09 pm
    yeah
    oh wait
    they smell blood
    hmmmm
    do you have something thatll cover up the smell?
    Abigail Stewart 3:10 pm
    umm
    air freshner
    Tylers farts xD
    alaskapigeon1 3:10 pm
    ohlol
    well
    use lots of that
    Abigail Stewart 3:10 pm
    ugh no
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:10 pm
    Millie remember that theme park we talked about
    Abigail Stewart 3:10 pm
    Id run out of the shed
    the one I went to?
    or you?
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:11 pm
    Yeah
    Abigail Stewart 3:11 pm
    which one xD
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:11 pm
    Listen go there the one you gave the video to
    Abigail Stewart 3:12 pm
    oh um
    alton towers
    MaverickKaiser@yahoo.com 3:12 pm
    Yeah go there by next saturday. And were something black.
    Abigail Stewart 3:12 pm
    why
    alaskapigeon1 3:13 pm
    then you need ot get back home as soon as possible
    all right
    im leaving now mav
    with or without you, babe
    Abigail Stewart 3:13 pm
    woah why
    alaskapigeon1 3:13 pm
    we seriously have to go
    bye millie
    good luck
    Abigail Stewart 3:13 pm
    no why do I come back
    alaskapigeon1 3:13 pm
    youll see


    Was this not the greatest idea ever? If not just awful?
    I speak four languages, help me practice please
    Hablas conmigo en español, por favor
    Vous parlez avec moi en français, s'il vous plaît
    我正在学中文

  14. #224
    I love you BMGf friends Milo†icgirl McQüeen's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Gender
    Female
    Location
    Remember Mel B from Spice Girl
    Posts
    9,224
    Blog Entries
    336

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    No not really as I know you guys were taking the mick but nonetheless it was shitload of fun. We should do something like that again definately. xD
    Last edited by Milo†icgirl McQüeen; 26th November 2010 at 08:24 PM.

  15. #225
    bad wolf Scourge of Nemo's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Gender
    Female
    Location
    Closet Land
    Posts
    1,411

    Default Re: The Unofficial URPG Quote Compilation

    alaskapigeon1: (7:49:33 PM) HEY EVERYONE
    alaskapigeon1: (7:49:35 PM) LOOK AT ME
    alaskapigeon1: (7:49:44 PM) I LIKE SEX AND GUNS AND SEX AND VIOLENCE AND SEX
    alaskapigeon1: (7:49:46 PM) *shakes ass*
    alaskapigeon1: (7:49:52 PM) *gets gang raped*
    alaskapigeon1: (7:49:56 PM) and im as happy as a clam
    URPG Statistics
    Running Through Daisies

    kers x alaska x zak x derian x scourge x ireign

Page 15 of 57 FirstFirst ... 5131415161725 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •