Giveaway! - Blogs - Bulbagarden Forums
View RSS Feed

Karamazov

Giveaway!

Rate this Entry
For everyone who comments on this blog, I will give you your own personalized, unique insult. No two insults will be exactly the same.

Submit "Giveaway!" to Digg Submit "Giveaway!" to del.icio.us Submit "Giveaway!" to StumbleUpon Submit "Giveaway!" to Google

Categories
Uncategorized

Comments

Page 1 of 3 123 LastLast
  1. Meron's Avatar
    Ooh, yes.
  2. Setra's Avatar
    do want
  3. Shiny Celebi's Avatar
    Yay
  4. Ebail's Avatar
    You know I'm in after that other blog.
  5. Karamazov's Avatar
    Quote Originally Posted by Meron Targaryen
    Ooh, yes.
    You crotch-pheasant.

    Quote Originally Posted by Setra
    do want
    You impacted anus.

    Quote Originally Posted by Ninfia
    Yay
    You disease-ridden strumpet.

    Quote Originally Posted by Ebail
    You know I'm in after that other blog.
    I think God insulted you enough when he made you.
  6. Bill Cipher's Avatar
    Gimme.
  7. Jack Pschitt's Avatar
    I'm feeling masochistic.
  8. Karamazov's Avatar
    Quote Originally Posted by Kululu
    Gimme.
    Go clean a chimney, you wretched, filthy urchin.

    Quote Originally Posted by Jack Pschitt
    I'm feeling masochistic.
    You parasitic little growth on the butt of humanity.
  9. HumanDawn's Avatar
    Shoot.

    Don't worry, I won't cry.
  10. Karamazov's Avatar
    Quote Originally Posted by HumanDawn
    Shoot.

    Don't worry, I won't cry.
    Shit-faced tart.
  11. Sir Fabulous's Avatar
    Give me a mean one, I have a low temper!
  12. Lugiafanatic's Avatar
    Comment!
  13. Jack Pschitt's Avatar
    Quote Originally Posted by Contrary
    You parasitic little growth on the butt of humanity.
    Omg thats insulting im guna report u even tho I axed 2 b insulted
  14. Karamazov's Avatar
    Quote Originally Posted by SaikouToxin
    Give me a mean one, I have a low temper!
    Fast and easy floozy.

    Quote Originally Posted by Lugiafanatic
    Comment!
    You Oshawott.
  15. John Understands's Avatar
    You idiot full of...

    I'm stopping there. Insult me, please.
  16. Zenax's Avatar
    Come at me, bro.
  17. Mijzelffan's Avatar
    Ooh, can I have an extra personalized one?
  18. Kthleen's Avatar
    What the hell.
  19. Zero-Suit Lugion's Avatar
    No u
  20. Karamazov's Avatar
    Quote Originally Posted by johnr754
    You idiot full of...

    I'm stopping there. Insult me, please.
    Horrific little shit.

    Quote Originally Posted by Zenax
    Come at me, bro.
    Anally-inserted flute.

    Quote Originally Posted by Mijzelffan
    Ooh, can I have an extra personalized one?
    Cheesy little skank with a flat ass.

    Quote Originally Posted by Kthleen
    What the hell.
    They call you McDonald's, because they pay for fast and easy service that makes them sick afterwards.

    Quote Originally Posted by Prof. Lugion
    No u
    You turd blossom.
Page 1 of 3 123 LastLast

Trackbacks

Total Trackbacks 0
Trackback URL: