Survey bandwagon thingy - Blogs - Bulbagarden Forums

View RSS Feed

Alex800

Survey bandwagon thingy

Rate this Entry
by , 10th July 2012 at 12:30 PM (266 Views)
ONE - Spell your name without vowels: lx
TWO - Are you single? Yep.
THREE - Whats your favorite number? 8
FOUR - What color do you wear most? Grey, I guess.
FIVE - Least favorite color?: Light Pink.
SIX - Favorite candy? Umm, sour candy thingysa?
SEVEN - What do you smoke?: Nothing.
EIGHT - Are you happy with your life right now? I think so, yeah C:
NINE - Anyone ever said you resemble a celebrity?: Nope.
TEN - What is your favorite class in school? English, maybe art.
ELEVEN - Do you shop at Hollister/DC/Bluenotes?: Nope.
TWELVE - How do you make money?: I work :I
THIRTEEN - Who is your best friend(s)? people from school, people from here (GatoRage, PkmnGreen, aand I'm too lazy to mention everyone...)
FOURTEEN - Where do you go to school?: Garðabær :Þ
FIFTEEN - Are you outgoing?: Not really
SIXTEEN - One word to describe you?: Random?
SEVENTEEN - Favorite pair of shoes?: Um, my converse I guess
EIGHTEEN - Do you own big sunglasses?: Yep, never use them.
NINETEEN - Where do you wish you were right now?: Where I am now I guess.
TWENTY - What should you be doing right now?: Nothing <:
TWENTY ONE - Do you have a crush on anyone right now?: I don't think so.

HONEST SECTION:
Honestly, what's on your mind right now? Uh. This question? This survey?
Honestly, what are you doing right now?: This survey.
Honestly, have you done something bad today? Noo? Laughed at a video of a kid get hurt. Multiple times :I
Honestly, do you watch Disney Channel?: Don't have it.
Honestly, who is the last person you talked to on the phone? Mom :I
Honestly, are you jealous of someone right now?: Nope.
Honestly, what makes you mad most of the time?: When stuff doesn't work and when people are being bitchy.
Honestly, do you bite your nails?: Nope.
Honestly, do you want to see someone this very moment?: No?
Honestly, are you keeping a big secret right now?: Don't think so. Kind of maybe? Not big
Honestly, do you have a friend you don't actually like?: Yeah...

THE CANS:
Can you blow a bubble?: Yes.
Can you dance?: No. Absolutely not.
Can you do a cart wheel?: Nope.
Can you tie a cherry stem with your mouth?: No :P
Can you whistle?: No ;_;
Can you wiggle your ears?: No.
Can you wiggle your nose?: No.
Can you roll your tongue?: ..Yes?
Can you make a clover with your tongue?: Nope.

ANGER SECTION:
What do you do when you're mad?: Try to calm myself down and sometimes yell and hit stuff :I
What's the worst thing you've done when you were mad?: Prolly broken something
Ever made anyone cry when you were mad?: Umm, a long time ago I think?

CRYING SECTION:
Ever really cried your heart out?: Uh, idk?
Ever cried yourself to sleep?: Yes, I think.
Ever cried on your friend's shoulder?: Nope.
Ever cried over the same sex?: Yesno? idk :I
Do you cry when you get an injury?: Used to.
Do certain songs make you cry?: No.
Do certain movies make you cry?: Yeah.
Ever cried from reading a book?: Yep.

HAPPY SECTION:
Are you usually a happy person?: Guess so.
What makes you the happiest?: Um, my friends?
Does being with your friends make you happy?: I just said that, yes.
Do you believe in yourself?: I believe I exist?
Do you wish you were happier?: Don't think I need to be
Is being happy overrated?: That's a strange question.
Can music make you happy?: Guess so.

LOVE SECTION:
How many times have you had your heart broken?: Never, really.
Have you ever loved someone so much that you'd die for them?: Noo?
Has anyone besides your friends and family ever said 'I love you'?: Nope.

HATE SECTION:
Do you actually hate anyone?: Kind of. Or maybe just strongly dislike.
Have you ever been on a hit list?: Not that I know of.
Are you a mean bully?: I don't bully people I think...
Do you hate George Bush?: Uh, don't care?

SELF ESTEEM SECTION:
Is your self-esteem extremely low?: Kinda sometimes.
Do you think you're good looking?: Uhh, I dunno :I
Do you wish you could be someone else?: Nope.

LOOK AT ME:
What is your current hair color?: Dark brown
What is your eye color?: Green.
What is your skin tone?: White.
Current piercings?: One in each ear.
Have any tattoos?: None.
Straight hair or curly?: Wavy.

CURRENTLY WEARING:
What shirt are you wearing?: A t-shirt.
Necklace(s)?: No.
Shoes?: I don't wear shoes inside

HAVE YOU EVER:
Hugged someone?: Of course.
Been on the phone until the sun came up?: No.
Laughed so hard you peed in your pants?: No, lol.
Laughed so hard you cried?: Kinda.
Got in a fight with someone?: Not a real one.

THE LAST:
Person you talked to in person?: My little brother or my mom.
Person you talked to online?: GatoRage
Person you hugged?: I count my cat as a person :I

RANDOM:
Do you like surveys?: If I'm bored enough.
Do you get along with your parents?: I guess...
Do you have mental breakdowns?: Don't think so

CURRENT:
Current mood: Just ok.
Current music: Uhh. I dunno.
Current hair style: I just wear my hair down.
Current crush: Do you really think anyone's gonna answer that honestly?
Current thing I ought to be doing: You already asked. Silly survey.
Current windows open: Just this.
Current desktop picture: A Mareep.

THE DIDS:
Did you ever get into a fist fight in school?: Nope.
Did you ever run away from home?: Nope.
Did you ever want to be a doctor?: Nope.
Did you ever want to be a fire fighter?: Nope.

THE DO'S:
Do you know how to swim?: Yeah.
Do you like roller coasters?: No.
Do you own a bike?: Yes.
Do you think you could handle the stuff they eat on those reality shows?: Uh, what stuff?
THE DOES:
Does hair loss run in your family at all?: I don't think so?
Does your car get good gas mileage?: Wat.
Does your family have family picnics?: Nope :P

THE HAVES:
Have you ever been on a plane?: Yes.
Have you ever been to the ocean?: The ocean is like 10 mins away from my house.
Have you ever painted your nails?: Often.

THE HOWS:
How tall are you?: About 160 cm.
How much money do you have on you right now?: Not telling you... Also, I don't remember :I
THE LASTS:
Last person you hung out with?: My friends.
Last thing someone said to you?: "We're all going to your grandparents' house"
Last thing you said out loud?: "Not me."

THE WHATS:
What are you listening to?: Nothing.
What is the weather outside?: Good, I think. I'm not gonna go out and check.
What radio station do you listen to?: A few, but I don't really like any of them that much.
What was the last restaurant you ate at?: A pizza place.
What was the last thing you had to drink?: Water.
What was the last movie you watched?: The amazing Spider Man.

Submit "Survey bandwagon thingy" to Digg Submit "Survey bandwagon thingy" to del.icio.us Submit "Survey bandwagon thingy" to StumbleUpon Submit "Survey bandwagon thingy" to Google

Categories
Uncategorized

Comments

  1. Synthesis's Avatar
    • |
    • permalink
    I'm surprised you could write this by yourself :I
    Froakie likes this.

Trackbacks

Total Trackbacks 0
Trackback URL: