Temporary retirement - Blogs - Bulbagarden Forums

View RSS Feed

The Daily Punctilio

Temporary retirement

Rate this Entry
by , 22nd November 2012 at 12:50 AM (229 Views)
I'm off for a while. Probably about a week or so. I might, [I]might[/I] check in for like, two minutes every now and then, but don't count on it.

This is for my own reasons and completely unrelated to anything on the forum, in case you people were wondering. No I won't tell you why.

and no that isn't reverse psychology or any of that shit

Anyways, I cannot stress enough how [I]not permanent[/I] this is. Even though despite all that there'll probably be someone who'll be like "OMG OMG ABBA'S LEAVING FOREVER WAT DO MANE WAT DO".

lol what am i thinking none of you like me that much

also
inb4 someone actually says that

So yeah, seeya later, fuckwads.

Submit "Temporary retirement" to Digg Submit "Temporary retirement" to del.icio.us Submit "Temporary retirement" to StumbleUpon Submit "Temporary retirement" to Google

Categories
Uncategorized

Comments

  1. Karma Kidd's Avatar
    • |
    • permalink
    OMG ABBAS LEAVING 4EVA WAT DO

    BRB AN HERO RIGHT NAO CUZ ABBA LEFT ME

    I AM A GLASS BOOTH OF EMOTION
    Shiny Celebi likes this.
  2. Gaga's Avatar
    • |
    • permalink
    And nothing of value...was left on this site! D: